Czyja to wina? - Maybelline Superstay 7 days

Wczoraj Maybelline postanowiło uszczęśliwić moja duszę lakieroholiczki pięcioma nowymi odcieniami lakierów. W to mi graj!




Zdjęcie całej gromadki (a jakże inaczej) wylądowało na insta i FB z pytaniem, który kolor na moich paznokciach powinien zagościć jako pierwszy. Większość z Was zgodnie wskazała mięte.


I tutaj zaczęła się zabawa.
Pomalowałam paznokcie tak jak zawsze dwiema warstwami lakieru - rozprowadzanie super, pigmentacja rewelka, pędzelek wygodny. Coś mnie jednak podkusiło i stwierdziłam, że wypróbuje też nabłyszczający i przyspieszający wysychanie top coat. Jak się potem okazało - błąd!
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz